cAnTiK MeNarIk TerTaRiK kAu mEMaNg Da'BoMb...

Saturday 14 February 2015

Jamu herba lanGsing

      Jamu herba lanGsing &testimonial








Anda pernah dengar..
Jamu ni kalau darah tinggi tak boleh makan,
Jamu ni kalau datang bulan tak boleh makan,
Jamu ni kalau menyusu badan tak boleh makan,
Jamu ni kalau menyusu badan 6 bulan ke atas baru boleh makan,
Jamu ni tak boleh minum kopi,
Jamu ni tak boleh minum teh,
Jamu ni kalau ambil pil perancang tak boleh makan,
Jamu ni kena makan nasi sesudu saja,
Jamu ni kena jaga makan,
Jamu ni kena jaga kalori harian,
Jamu ni kena kurangkan karbohidrat,
Jamu kat luar tu banyak betul pantangnyakan?
Jika anda ingin turunkan berat badan tetapi tak sukar nak pantang-pantang,jangan risau kerana dengan Jamu Herba Lansing anda tidak perlu pantang apa-apa

Kenapa begitu hebat?

KERANA JAMU HERBA LANSING DIBUAT DARIPADA 100% HERBA

Ini adalah sangat penting apabila memilih jamu

Jika ada jamu yang katanya herba dan selamat,mengapa perlu ada pantang itu ini?

Tanya dulu pada diri sendiri sebelum membeli, JAMU HERBA LANSING ini dirumus khas dan dibuat sendiri oleh doktor bukan dikeluarkan oleh kilang.

Saya cume berkongsi sedikit pengetahuan tentang jamu yang berjaya membantu saya menurunkan berat badan. Ramai kat luar sana yang ada masalah seperti saya.Macam-macam cara dah buat tapi tak kurus-kurus juga.

Tapi semua terpulang kepada anda, ada yang takut nak makan jamu walaupun sudah dijamin selamat



Kalau anda masih takut dan ragu-ragu,saya cadangkan anda kurangkan makan dan bersenam kerana itu sajalah cara yang paling selamat untuk kurus tapi tak semua ada keazaman dan kesabaran yang tinggi untuk melakukan itu.

Saya di sini cuma berkongsi option sahaja. Mahu atau tidak terpulang kepada anda.

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya 0173824048. Harga RM45sm sebotol untuk kegunaan sebulan

0173824048




No comments:

Post a Comment